Časté dotazy
OBJEDNÁVKY
Môžem si zobraziť svoje objednávky on-line?
Ak ste sa zaregistrovali, môžete vidieť všetky informácie k objednávkam aj ich stav vo vašom zákazníckom účte.
Môžem sledovať stav svojej objednávky?
Áno, Vašu objednávku môžete sledovať. V potvrdzovacom emaile so súhrnom Vašej objednávky nájdete odkaz na sledovanie stavu objednávky.
Môžem svoju objednávku stornovať?
Áno, objednávku je možné stornovať, ale nie vo všetkých prípadoch (napríklad po odovzdaní tovaru dopravcovi). Pre bližšie informácie nás kontaktujte na (+421) 277 270 088.
Aké mám možnosti platby na Vašom e-shope?
Úhradu zakúpeného tovaru je možné vykonať niekoľkými spôsobmi. Voľbu platby je možné vykonať v druhom kroku Vašej objednávky. Bližšie informácie o platobných metódach tu.
DOPRAVA A MONTÁŽ
Aké sú možnosti dopravy a koľko ma to bude stáť?
Všetko tovar inzerovaný na e-shope je možné doručiť kamkoľvek v rámci SR a ČR. Všetky možnosti dopravy a ceny nájdete tu.
Je u vás možný osobný odber? Kde je možné vyzdvihnúť objednané tovary?
Áno, máme predajňu a výdajný sklad v Lotouši pri Slanom v Českej republike.
Doručíte mi aj rozmerné alebo ťažké tovary?
Áno. Všetko tovar inzerovaný na e-shope je možné doručiť kamkoľvek v rámci SR a ČR. Berte prosím na vedomie, že dodávané tovar môže byť zavážaný vysokotonážnym nákladným automobilom. Z tohto dôvodu nie je možné tovar dopravovať po nespevnených komunikáciách, polných cestách, do záhradkárskych kolonií a pod. V prípade nedodržania tejto podmienky, môže byť doprava predajcom odmietnutá.
Kedy môžem očakávať dodanie objednaného tovaru?
Snažíme sa všetky objednávky vybaviť bezodkladne. Väčšinu tovaru expedujeme do dvoch dní od prijatia objednávky. V prípade platby prevodom je objednávka odovzdaná na prepravu až po pripísaní čiastky na náš účet. Avšak konkrétna doba dodania závisí od počtu objednávok v daný deň a deň pred tím.
Aká dlhá je dodacia doba?
Dodacia lehota je individuálna, je uvedená priamo pri konkrétnem tovare a je ovlivnená výberom dopravy a platobnou metódou.
PRODUKTY
Poradíte mi s výberom materiálu?
Áno. Vieme, že aby sa plánovaná realizácia vydarila, je potrebné vybrať potrebný materiál správne. Preto sa v prípade nejasností neváhajte obrátiť na nášho technika, ktorý s vami váš zámer skonzultuje a rád poradí.
Prečo pri niektorých produktoch je minimálne množstvo na objednanie?
Väčšinou sa jedná o produkty, ktoré sú veľmi krehké a z dôvodu správneho dodania je predaj obmedzený minimálnym množstvom.
Robíte pergoly na mieru?
Bohužiaľ, pergoly na mieru nevyrábame, ale na výber máme veľké množstvo variantov. Voliť môžete medzi hliníkovými pergolami s polykarbonátovým, akrylovým alebo skleneným zastrešením. Ponúkame ich v rôznych rozmeroch a farbách. Našu kompletnú ponuku nájdete tu.
Chcela by som dlhší skleník ako ponúkate. Je to možné?
Áno, je možné zakúpenie predĺženia skleníka v násobkoch 2 metrov po dohovore s technikmi. Odporúčam svoju požiadavku zaslať na email technik@gutta.cz.
Vykonávate pri plastových krytinách rezy na mieru?
Áno, pri dutinkových polykarbonátových doskách a sklolaminátových vlnitých rolkách ponúkame rezy podľa priania zákazníka. Požadovaný rozmer stačí uviesť do poznámky v objednávke, pričom prvý údaj je braný ako dĺžka (v smere dutiniek).
Sklolaminátové role režeme iba po dĺžke v celých bežných metroch. S požiadavkou na formátovanie sa doba dodania predlžuje cca o 2-3 dni. V zásielke obdržíte dosku upravenú na požadovanú mieru spoločne s odrezkami.
Objednávku s rezom na mieru je nutné uhradiť vopred! Osobný odber individuálne formátovaných dosiek je možný v našom skladovom centre v Lotouši v Českej republicke.
Vlnité ani trapézové krytiny nie je možné formátovať. Rezy na mieru poskytujeme tiež pri skleníkovej fólii a parotesnej fólii Guttafol ALU Therm (Plus).
ZÁRUKA A REKLAMÁCIA
Akú dlhú mám záruku na svoj tovar?
Zákonná záručná lehota je dva roky. Ale pozrite sa do podrobného popisu konkrétneho tovaru, často dávame dobrovoľne aj dlhšiu záruku.
Ako dlho môžem vrátiť tovar objednaný na e-shope?
Právo na vrátenie tovaru bez udania dôvodu máte do 14 kalendárnych dní od dátumu prevzatia tovaru, v prípade, že ste spotrebiteľ. Právo na vrátenie máte aj v prípade objednania cez internet a následnom osobnom odbere na našej predajni alebo v sklade.
Aká dlhá je dodacia lehota?
Na uplatnenie reklamácie výrobkov zakúpených v internetovom obchode, kontaktujte našu zákaznícku linku, telefonicky (+421) 277 270 088 nebo emailem: reklamace@gutta.cz, kde Vám naši kolegovia pomôžu s jej vybavením.